Jedním z dotazů, který nám přistál v našem produktovém poradenství, byl od paní Lucie: "Je mi 40 let a celý život jsem bojovala s akné a měla smíšenou/mastnou pokožku. Postupem času jsem dosáhla toho, ze nyní mám velmi, velmi citlivou pleť s narušenou ochranou. Začerve...
BLOG, Strana 3
Musím používat oční krém? A nestačí v okolí očí použít běžný pleťový krém? Nebudeme chodit kolem horké kaše. Oční krémy mají podle nás v pleťové péči své místo, a to hned z několika důvodů: Jejich nezatěžující složení je uzpůsobené teňoučké pokožce očního okolí,...
Milovnice micelárek, nastražte uši! Většina micelárních vod totiž nejsou žádní svatoušci, co se složení týče. Udělaly jsme si v drogerii menší průzkum těch nejprofláklejších značek. Výsledek vás možná zaskočí. V micelárkách totiž běžně najdete: Alkohol - ve ...
Používáte pleťové tonikum? A mohy bychom ho vidět? Tonizace pleti je totiž obrovsky důležitá věc, ale troufáme si tvrdit, že velká část z vás vlastně neví PROČ. Možná vám v hlavě běží myšlenky o dočištění pleti nebo uzavření pórů. Ale ten pravý význam toneru je n...
Americké značce Rare El’ements se podařilo jednou provždy překlenout propast mezi profesionální a přírodní vlasovou kosmetikou a definitivně vyvrátit mýtus, že přechod od konvenčních produktů na ty čistě přírodní musí být na úkor účinnosti. Nemusí! Není třeba dělat komp...
Silvija Špehar a Marko Sladič, zakladatelé značky Hemptouch, se v roce 2014 rozhodli, že začnou vyrábět terapeutické pleťové přípravky na bázi extraktů z konopí, aby pomohli lidem s extrémně citlivou a problematickou pletí. Silvija k tomu říká, že měla vždy velmi c...
Kosmetika Eco by Sonya strhla po celém světě samoopalovací šílenství. Jak je možné, že se na tuto australskou značku stojí fronty a e-shopy přijímají objednávky s předstihem? Čím je Eco by Sonya TAK výjimečná, že se lidé dělí jen na dvě skupiny – jedna ji už miluje a dr...
Mylo je slovenská, ručně vyráběná kosmetika, za jejímž vznikem stojí sympatická Barbora Gažová. Jak se ale žena, která vystudovala strojní obor na univerzitě v Bratislavě, dostala až k založení vlastní značky přírodní kosmetiky, na kterou by přísahaly zástupy nadšených ...
Značka Biorythme vznikla v roce 2016 jako ztělesnění jednoho velkého snu desetileté holčičky, která se propracovala od dětské výroby kytičkových rtěnek, přes malované kosmetické katalogy až k vlastní značce kosmetiky. Přesně tak by se dal v jedné větě shrnout zrod ryze ...
A nebylo by lepší, kdyby ses tím živila...?", nenápadně nadhodil manžel majitelky slovenské značky Dulcia, když si spočítal, že na nákup kosmetických surovin tento měsíc odešla třetina výplaty a nic z toho se nevrátilo zpět... To bylo tak. Lucia Klebercová, zakladatelk...
Stránka 3 z 4 - 36 položek celkem